Halaman

Kawan-Kawan Blog MyCorNer..SELAMAT DATANG

Selasa, 5 Julai 2011

RaWaTan DeMaM

Rawatan masa Toma & Shiro demam....
dalam pertengahan bulan Jun 2011...


Basahkan towel ngn air sejuk coz nk turunkan suhu pns badan diorg...
Letak camni...

 Shiro senang tak payah kurung dlm sangkar pun sbb bila sakit dia duk dlm umah je
 Operasi lap mengelap ngn air sejuk



 Toma kene kurung demam+sakit kaki..suka p kat tempat yg sejuk2 smpi pyh nk cari..so terpaksa kurung dia..
 Makan+minum kene paksa



Time dia nk keluar ada tempoh2 tertentu je..itupun di bwh pengawasan..kalau tak payah la nk jumpa


Selesa sbb basahkan towel n letak atas badan dia



siap tido...


Sekarang ni tuan dia plak demam..huhuhu

3 comments:

Tanpa Nama berkata...

pada waktu malam,boleh jugak ke basahkan anak kucing?

NoRHaNa CorNER berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
NoRHaNa CorNER berkata...

kalau masih baby tidak disarankan..boleh lihat dilink ini http://norhana2u.blogspot.com/2011/05/baby-chiko-demam.html jika dah besar boleh praktikkan spt ini..kalau boleh kain basah jgn dibiarkan lama2 pada kucing ..lap2kan keseluruhan tubuh..

Catat Ulasan

CoMMent SiKiT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...