Halaman

Kawan-Kawan Blog MyCorNer..SELAMAT DATANG

Rabu, 6 Julai 2011

TerUbat RinDuKu

Sepanjang berada di Thailand...kurang pulak nampak kucing terbiar...anjing banyaklah  tapi tidak menganggu orang lalu lalang pun..

ni antara pic kucing yg sempat di ambil di Tan Kuan Hill, Songkhla...

Comel sgt diorang ni
 tapi xleh nk snap semuanya coz diorang tgh menakal kan diri...
 siap ada collar
 ni mesti duk jenguk nengok apa si anak2 tu buat



 Ni duk sibuk berborak ke baru nak berkenalan ni...


Sihat2 nengok diorang

Nota:Terubat rindu hati ku pd kucing2 kat umah bila nengok kucing ni

0 comments:

Catat Ulasan

CoMMent SiKiT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...