Halaman

Kawan-Kawan Blog MyCorNer..SELAMAT DATANG

Selasa, 5 Julai 2011

RiSau..RiSau..RiSau....

risau betul skrg ni tabiat kuning panjat bumbung rumah selama ni menular hingga ke rumah jiran..adusss dah lah dia tu debab kalau berlari tu xleh nk ckplah bunyi nyer camner..risau pecah plak bumbung umah org nnti x psl2 
jiran mrh..


Semalam ngn ari ni dia start panjat bumbung umah jiran


sape ada idea camner nk elak...

3 comments:

meowwmania berkata...

dulu 2 3 ekor kucin kita pon wat hal camtu mmg tak leh nak halang takan nak kurung doplohpatjam kan, last2 bior jer lelama dah jemu dorang benti sendiri huhuu...

ery D cat berkata...

urm..musti ader awexs kat umah jiran tuh..kuikuikui..sbb tu dia ske duk ats bumbung...hihihihi

NoRHaNa CorNER berkata...

MM:harap2 camtu..yelah takkn nk kurung 24jam..
Ery:mgkinlah tu nk cr aweks jenguk dr atas bumbug..

Catat Ulasan

CoMMent SiKiT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...