Halaman

Kawan-Kawan Blog MyCorNer..SELAMAT DATANG

Khamis, 21 April 2011

TeRHenCut si BeLanG


.




Kucing ni aku ambil dr umah pak sedara aku untuk dirujuk ke Vet..kesian sungguh sebab duk jelepuk je n kurus sgt..yg paling menyedihkan aku dia berjln terhencut2..


17/4/11 lps balik kerja aku terus ke umah pak sedara nk ambik si belang coz malamnyer dah janji ngn Vet untuk lihat keadaannya...
Merujuk pemerhatian Vet kaki dia tak patah tp mgkin disbbkn dirempuh kucig sewaktu diorg bergaduh...malam tu si Belang di cucuk antibiotik, selain itu Vet lumur krim & urut perlahan2..
 

video



Sepanjang menjaganya, si Belang tak banyak karenah cuma mungkin tak biasa di kurung.  Maklumlah umah aku ni banyak kucing jantan tentu diorg akan bergaduh bila tgk ada kucing lain kat kwsn diorg..
Si Belang dibiarkan keluar drp sangkar hanya apabila aku berada bhmpiran dgnnya sahaja sambil perhatikan kucing2 ku yg lain tidak datang menyerang si Belang...
lepas kejap dr sangkar..siap lepak bawah keta

21/4/2011 dlm 8.30 mlm aku+adik bertolak p ke rumah pak sedara untuk hantarkan si Belang...


ni dlm tempoh nk bawak balik ke ke tuannya


ni semasa dlm kereta on the way p hantar Belang pulang


Nmpk si Belang begitu rindu pada tuannya sekeluarga & begitulah sebaliknya...

0 comments:

Catat Ulasan

CoMMent SiKiT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...