Halaman

MyCorner Friends

Khamis, 14 April 2011

AkU Suka NeNGok KaMU TiDo




 

hehehe ini NINO

Bila nengok si anak2 bulus ni especially time diorg tido suka sangat...mcm best je kan


tido berbantalkan patung rimau
                                                                            
^
^
^



sambil menyandar pun boleh tido..penatnyer dia
^
^
^

ni share bantal ngan saya

^
^
^


olololo comel je time kecik diorg ni


^
^
^




diorg skrg ni suka tido atas katil ..empuk katanya senang lena

^
^
^



sukanya tengok cr Junior ni tidor...



^
^
^

mcm tgh berlari je sama style tido

^
^
^



 si shiro ni tak kira tempat....

^
^
^


sejuk sket atas bumbung keta
^
^
^



tak sempat nk pasang cadar kuning dah landing baeekkkk punyer
^
^
^


inilah kasih sayang antara kami 

^
^
^


macam putaran jeeee

^
^
^


tak leh guna kerusi ni Toma coppp nak tido sini plak
^
^
^

waahhhhhhh bestnyer toto ni


lambat sgt cicak ni..baik tido dulu la

^
^
^


pasu ni saya cop yeeeeerrr

^
^
^

letih cam pose je Nino ni
^
^
^
ni aku tengah guna laptop dia siap tido depan aku...best semacam je shiro ni  bila landing atas bantal
^
^
^

Orang tahu Junior dah cop nak pasu ni..kitorg x ambiknyer
^
^
^


mak nak tido penat 

^
^
^


best jugak tido dalam kotak ni.....

^
^
^


sandarkan kepada kenangan hehehehehe

^
^
^


kami 4 beradik yg coollllllll
^
^
^

puma ms ni tgh buyung  time hujan layan tido je la tak tahu nak wat apa


^
^
^

apa2 pun gelagat diorang memang aku suke nengokkkkkk

^
^
^
ada lagi gambar tempat2 yg diorang suka landing tp x sempat nk snap & ada yg xleh display la kene sensored hahahahaha.

Release tension nengok diorg2 ni

2 comments:

Naz berkata...

tido xingt dunia dah

NoRHaNa CorNER berkata...

ibarat dunia ini ana yg punyer

Catat Ulasan

CoMMent SiKiT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...