Halaman

MyCorner Friends

Jumaat, 8 April 2011

RuPANya KeNE SeNGaT TeBUaN


Aku ingatkan kelabu kene cam gatal or kurap so aku n mak sapu la minyak gamat shari 3kali ..nampak makin ok tapiiiiiiiiiiiii cam ada yg tak kene jeeee..


apa lagi jom p Vet


ni time tunggu Vet si Kelabu tgh pujuk nak try bwk keta..maner bleyyyy xde lesen laaaaa



perasan tak nampak tepi hidung cam hitam sket tuuu..Vet bgtahu tanda kemungkinan dia kene sengat tebuan tapi sengat tu tak tertinggal kat dalam..kalau tertinggal jawabnyer mesti membengkak..Vet pn cucuk+mkn vitamin hiiiiiiiii suka nampak vitamin tu...mana taknyerr coklat tu..terngiang2 bunyi kelabu merasai kenikmatan coklat tu vet siap bg 2 kali tu..ni yg aku jelous ni..br teringat coklat dlm fridge aku x mkn lagi,isshhh xleh jadi ni kucing mkn coklat, tuan dia pun nk mkn jgk!! 
  





Ulang tayang: Terngiang2 sore kelabu merasai kenikmatan coklat ..







...Sekarang KeLaBu dah ok...

3 comments:

Rosmawati Yusof berkata...

salam Norhana.. camnerlah boleh kena gigit tebuan si kelabu tu...? senang2 jln2lah ke laman akak..kita bertemu disana, meow-meow..

NoRHaNa CorNER berkata...

waalaikumussalam, Kelabu ni mmg nakal kak,pantang nmpk mende lalu seme nk tgkp ...yg penting dia dah x apa2..ok kak nnti sy sggh...

DC berkata...

coklat kita tak boleh bg makan pd kucing tau... racun.. ramai org tau tu..

Catat Ulasan

CoMMent SiKiT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...