Halaman

Kawan-Kawan Blog MyCorNer..SELAMAT DATANG

Selasa, 8 Januari 2013

Pengacau



  
 tengok si Toma ni..orang nak menggunting dia plak mai mengacau..jom kita tengok gelagat Toma mengada2 ni


Omma duk diam2 ye jgn kacau


 Toma: ok...Omma janji Omma tengok je
 Omma orang nak gunting kain ni
Toma: ala gunting la Omma nak tengok pembaris ni

Toma: yehaaaaa
abis la tali tu Omma duk tarik2
 Toma: tak yah la gunting2 kain tu..main ngn Omma la

 Toma: Jom la..Omma bosan ni


ni nk kene ketuk ni dek pembaris ni


 Toma: eleh mesti x berani nak ketuk kan, takut Omma nangis kan
Toma: Omma dah ckp x pyh gunting kain tu..main ngn Omma lagi best


Omma ni mmg gedik r


Nota: sebenarnya kain2 tu nk digunting untuk buat beg..tapi mai si Toma suka bebenor mengacau..kalau x mengacau bukan kucing la namanya kan hehehe

4 comments:

meowwmania berkata...

kalau lipat baju pon sama...nanti sibokk jer dia nak menyibok

Iela Lullaby berkata...

bkn takat lipat bju je...tgh nk pkai bju pn boleh di tarik2nyer kain kita smula.hahaha

NoRHaNa CorNER berkata...

@meowwmaniaitulah serba menyibuk..tp suka diorg kacau..kalau x sunyi je

NoRHaNa CorNER berkata...

@Iela Lullabyhaaa betul2..kalau tudung pn gitu gak abis tertarik benang

Catat Ulasan

CoMMent SiKiT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...