Halaman

Kawan-Kawan Blog MyCorNer..SELAMAT DATANG

Jumaat, 4 Januari 2013

Janganla ganggu

perut sape ni besau jeeee


Meow..meowww 

Oncey: jangan ganggu Oncey boleh x...Oncey nak tido la (sambil ekor di hentak2  mcm marah gitu)

Nota: Oncey ni asalnya tido biasa je..bila orang duk kacau dia makin dia masukkan kepala di sebalik bantal..haii Oncey marah nmpk

7 comments:

Iela Lullaby berkata...

Dia ngntuk sgt lah tuh..pnt p berjimba gamaknye..kihkih =)

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P berkata...

hahaa.. rimas kna kacau lah nak tdo pun tak senang

UniMeOw berkata...

aik?pelik tabiat 2..mcm manusia lak...hik3..

meowwmania berkata...

hehe...pandai oncey

NoRHaNa CorNER berkata...

@Iela Lullabyye la kot..tp boncel kalau dia mrh mmg dia akan hentak ekor dia

NoRHaNa CorNER berkata...

@UniMeOwitula..tp masa dia perangai mcm ni tergelak kitorg..x pnh dia masukkan kepala kalau kacau dia..

NoRHaNa CorNER berkata...

@meowwmaniataktik tu

Catat Ulasan

CoMMent SiKiT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...