Halaman

Kawan-Kawan Blog MyCorNer..SELAMAT DATANG

Khamis, 26 Julai 2012

Pembalut tutup mesin basuh

ni bukan saja2 nak balut ok...penutup mesin basuh telah patah seribu setelah beberapa kali dihentak, dihenyak di hempap oleh kuning yg berat ...mesin basuh ni dah berbelas tahun dah...w.pun lama tp masih berguna ..yg jadi mslh bila penutup pecah mesin xleh nk jalan..mujur my brother dah baiki..


kuning memang suka memanjat kat atas ..tak caya tgk entry yang lepas gara2 takut mandi ..kuning selamatkan diri dgn panjat di tpmt tggi >>>>kuning takut mandi<<<<<
bukan sebab kene mandi je dia panjat..tp kalau ada peluang je masuk bilik air...tentunya kuning x lepaskan peluang untuk panjat ke atas melalui mesin basuh
 haaaa tengok tu baru je cakap kan....

nota: kuning..kuning...

2 comments:

meowwmania berkata...

hehehe...bese la tu kalau rete bende kat rumah ni mmg dorang la yg tukang jahanamkan :D

Rosmawati Yusof berkata...

Kuning nak tolong basuhkan kain tu.. he, he...

Catat Ulasan

CoMMent SiKiT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...