Halaman

Kawan-Kawan Blog MyCorNer..SELAMAT DATANG

Khamis, 19 April 2012

Salam Perkenalan


Hiiii nama saya ORENJI..panggil saya RENJI la...tp xleh nk daftar la dlm mykid
tapi kat umah ni ada orang panggil saya budak comey la, itula ini la..bla..bla..bla..mcm2 gelaran sampai saya pun konpius..apapun saya masih baru nak sesuaikan diri di sini harap2 senior2 dpt terima renji yang yatim piatu ni xberayah n tak beribu..sob..sob..sob
saya dah xnk igt perisitiwa sedey...saya berterima kasih sbb ada orang sudi jaga n terima saya

Nota: nak bagi nama OREO mesti kene kongsi satu rahsia..(igt iklan dlm tv) hehehe

12 comments:

m4rilyn berkata...

hi Renji :)

meowwmania berkata...

haa Renji leh geng ngan Oneng aunty...same kaler hehe

GtHans berkata...

geng ngan Panda pun bleh..Panda terer kungfu..;p

nur anis berkata...

hai renji...nak kawan ngan mamat and momot tak? warna dah sama dah..:)

Sharz berkata...

hai renji!! semoga renji membesar dengan sihat!! =)

UniMeOw berkata...

renji cyg.....<3

NoRHaNa CorNER berkata...

@m4rilynhii aunty marie

NoRHaNa CorNER berkata...

@meowwmaniaboleh2..baru best ada ramai geng

NoRHaNa CorNER berkata...

@GtHansnnti blh blaja la ngn panda

NoRHaNa CorNER berkata...

@nur anisrenji proceed je...sy suka kwn ramai2

NoRHaNa CorNER berkata...

@Sharzhiiiiiiiii....moga2 Insyaallah

NoRHaNa CorNER berkata...

@UniMeOwhehehe

Catat Ulasan

CoMMent SiKiT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...