Halaman

Kawan-Kawan Blog MyCorNer..SELAMAT DATANG

Khamis, 19 April 2012

Berjemur

Baru je lepas mandi..x larat nk grooming sendiri ..diorg berserah kepada cuaca untuk keringkan bulu2 diorg..

tengok Shiro berjemur sambil duk lepak di atas sofa

malas nak tunggu Shiro turun ke bawah tido di bawah cahaya matahari di temani ibunya kelabu
Nota:bulu kering tapi shiro kene demam sbb berjemur tengah2 panas..tp skrg dh sihat..Alhamdulillah

6 comments:

m4rilyn berkata...

santainyaaaaa

nur anis berkata...

saya pun lepas mandikan kucing, kasi dia duduk tengah panas..tapi yang tensennya, dorang suka golek-golek kat lantai luar..habis kotor balik..

meowwmania berkata...

sama ngan jejebon kite dulu kecik boleh la nak keringkan guna hair dryer ni memasing da beso dorang lebih suka berjemur tp tulah mmg dorang suka golek2 haihh....

NoRHaNa CorNER berkata...

@m4rilynmmg pun, dh namanya pemalas keje nk senang je budak2 ni

NoRHaNa CorNER berkata...

@nur anishaaaaaa ini pun ada yg perangai camni..geram betul

NoRHaNa CorNER berkata...

@meowwmaniaShiro say no hair dryer plzzz..dlu pnh nk keringkan bulu dia guna mende alah ni..dia takut bunyi sampai bercakar2 kat tgn kita ni abis berdarah...huhuhu lps pd tu x guna dh..sbb ada sejarah

Catat Ulasan

CoMMent SiKiT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...