Halaman

Kawan-Kawan Blog MyCorNer..SELAMAT DATANG

Jumaat, 23 Mac 2012

Kesian Junior Tak Sihat


Sedih bila nengok anak2 bulus tak sihat..petang tu dekat pukul 7pm  duk panggil Junior x balik2..pastu bila balik monyok je..  bg mkn Junior x lalu makan..pastu watlah check up muka, mulut pucat  sgt..badan plak panas .bimbang kalau disengat ke dipatuk ke..harap2 dia demam je.sekurang2nya ada alternatif di rumah..kalau sakit lain nk p Veterinar kat sini..govt x buka mlm n Private xde.

dah nk hampir Maghrib bekalan air nyiur muda xde..ermm terpaksa kerahkan abang n adik kaitkan buah ni...kait punyer kait sekali terkena nyiur yg dh tua..masih teruskan adegan kait buah nyiur setelah berhempas pulas dalam gelap smbil di temani suluhan torchlight dan di gigit nyamuk hampir pukul 8pm barulah nyiur muda berjaya dikait..
Inilah hasilnya air nyiur muda..


 Ni tengok muka kucing yg tak sihat..

 tido la...kejap jagi minum air nyiur muda neh...


Nota:Esoknya Junior kembali sihat..Alhamdulillah

9 comments:

ery D cat berkata...

alhamdulillah...sib bek demam sket je..risau jg tgk anak2 bulus kenkwn xsht ni..kt pun sedih...

m4rilyn berkata...

alhamdulillah

Junior demam je tu rasanya..demam nak bermanja :)

GtHans berkata...

Alhamdulillah..:)

UniMeOw berkata...

seb bek dh sihat..alhamdulillah..

NoRHaNa CorNER berkata...

@ery D catAlhamdulillah syukur sgt2..betul tu ery kalau dgr ade kucing yg xsht risau tkt2 jadi apa2pkn

NoRHaNa CorNER berkata...

@m4rilynbermanja n blh tido dlm rumah bsr

NoRHaNa CorNER berkata...

@m4rilynAlhamdulillah (lupa nk jawab)

NoRHaNa CorNER berkata...

@GtHansAlhamdulillah

NoRHaNa CorNER berkata...

@UniMeOwItulah syukur sgt2 Junior dh sihat..Alhamdulillah

Catat Ulasan

CoMMent SiKiT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...