Halaman

Kawan-Kawan Blog MyCorNer..SELAMAT DATANG

Rabu, 21 Mac 2012

Kecik Suka Merendek

X faham betul si kecik ni..suka sgt dia p umah orang sebelah...rumah ni kadang2 je tuan rumah balik...kalau time beliau balik si kecik masuk dalam rumah...pastu bila masuk x reti2 nk kuar...
nilah situasi hampir setiap hari kene p ambik dia kene sediakan tangga..


sebelum tu kene panggil dulu utk pastikan dia betul2 dia ada dlm umah..biasanya mmg kecik sahut..pastu panggil sampailah dia panjat bilik air...

 dah tercongok tu apa lagi..pegang kemas belakang dia n tarik pastu bawak turun...

 nak balik pun sekali xnk sendiri sendiri

  dah jom balik

Kecikkkkkkkk nk p maner lagi...biasa kalau dgr bunyi motor mmg dia pun masuk balik pagar rumah orang..

Nota:betula kan kecik suka merendek

8 comments:

Rosmawati Yusof berkata...

Adalah yg dia suker kat sana tu... kechik tak elok, tau asyik lepak umah org. lepak umah sendiri ok...

Naz berkata...

tambat leher dia macam kambing

GtHans berkata...

ekeke..kalau dah hobi mmg susah nak halang..;p

m4rilyn berkata...

Kecik kerja as jaga kot

NoRHaNa CorNER berkata...

@Rosmawati Yusofakak kim..owner sebelah rumah siap kata namanya kucing bukan tau apa2...dia pun bg kat kecik mkn..pttlah kecik suka duk sana..

NoRHaNa CorNER berkata...

@Nazkecik ni jenis memberontak xleh wat cenggitu melainkan letak dlm umah dia

NoRHaNa CorNER berkata...

@GtHansyelah kak mmg dh hobi dh ni

NoRHaNa CorNER berkata...

@m4rilynye lah jaga, duk sane xde org kacau dia..tentu dia aman je hehehe

Catat Ulasan

CoMMent SiKiT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...