Halaman

Kawan-Kawan Blog MyCorNer..SELAMAT DATANG

Rabu, 22 Februari 2012

Xde Keje Cari Keje

 Memandangkan cuaca skrg ni banyak panas daripada hujan..saje je nak touch up rumah2 kucing ..itulah namanya xde keje cari keje..

ari tu pakaikan guni tepi2 tu sbb tempias ujan (citernya di sini)

Ari ni pakaikan kain plak...

pandangan depan



close up pandangan depan

pandangan kanan


kiri (kene pakai kain lain sbb x cukup)
senang nak selak

nengok diorang tu tgh duk rilek kadang2 p join borak2 ngn diorg

kalau ikutkan tak nak tutup..tapi ada gangguan dari kucing liar saja nak cari gaduh tu yang pakaikan skirt hehehe


12 comments:

*Vivilicious* berkata...

bestnyer ada rumah kucingg!!!

ctpayong berkata...

Assalamualaikum wbt.

Huhu...bagus3x....creative. KakCT pon nak tambah langsir gak tapi tak nyempat2. Cantik bungalore dia org.

hud aikara berkata...

kalau aku ada laman luas..bestnya dapat bagi kuya dan leo rumah sebijik...(jeles nih) hehehehe...

DC berkata...

bravo hana! kreatif gila hehe.. iskk lupa lak orgnya mmg terer keras tangan :)

nur anis berkata...

wahhh..siap ada rumah lagi la...bestnya..

GtHans berkata...

awww..cekcinya pakai skirt!ekeke

NoRHaNa CorNER berkata...

@*Vivilicious*dh smpi ms diorg kene hidup berdikari hehehehe (ayat cm drama plak)

NoRHaNa CorNER berkata...

@ctpayongWaalaikumussalam w.b.t..nnti akak publish nk tgk..mesti cantik...bungalore diorg tu biasa2 je..

NoRHaNa CorNER berkata...

@hud aikaraInsyaAllah suatu masa nnti...apapun skali skala bwklah diorg p jalan ita

NoRHaNa CorNER berkata...

@DCala k.gee biasa je..sbb kesian sgt time pns2 ni letak guni fixed plak..tukar lgsir senang nk selak2..mmg tgn keras hahahaha

NoRHaNa CorNER berkata...

@nur anismmg kene wat rumah utk diorg sbb nk elak drp kene kejar dek kucing liar mlm2 hari..

NoRHaNa CorNER berkata...

@GtHansaawwwwwwwww selak angin tiup hehehe

Catat Ulasan

CoMMent SiKiT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...