Halaman

Kawan-Kawan Blog MyCorNer..SELAMAT DATANG

Sabtu, 14 Januari 2012

Cerek Sudah Patah

Sapa yang buat ni?
ooooooo masa orang xde korang main kejar2 atas meja makan ngn dapur yee



Payah dah nak cari cerek camni...ni pun guna pada zaman arwah ayah ada..means dah berbelas tahun dahh..huhuhu


Suspek utama????



Yg lain byk tido n xde kat umah...


 Cari punyer cari kat TMC xde..p ke Chukai ada tapi x serupa
Ada yang letrik pun jarang2 guna...

Nota: kene babap kalau dapat tangkap yang wat patah ni ...

4 comments:

Naz berkata...

confirm takda sapa pun yg ngaku..haha

cacamarba berkata...

sy suspect kuning sbb die nk sabotaj bdak2 br nk besa..haha

GtHans berkata...

teringat zaman skolah dulu pun pakai cerek camtu..ehehe

NoRHaNa CorNER berkata...

Naz: mmg confirm xth..kejadian berlaku ms p kitorg keluar
Cacamarba:kuning jenis dia x pnjat kat dapur n meja utk curi mkn melainkan kalau ada kotak ni biasa ada yg main kejar2 or nk curi makan
Gthans:sentimental value kak..zaman arwah ayah ada guna yg ni..beli yg baru tu bising bunyi smpi kucing2 seme pelik..n air dia rs payau..x psl2 kene cari gam kuat nk guna cerek lama punyer psl huhuhu

Catat Ulasan

CoMMent SiKiT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...