Halaman

MyCorner Friends

Sabtu, 21 Januari 2012

Alhamdulillah semuanya selamat

Rupanya simba lari kat kwsn jiran sebelah (kanan)

 memang tak sangka Simba duk dalam ni
camner boleh tahu? round sekali lagi tanah belakang..sore ni lah duk panggil baru menyahut..bila di amati dalam semak tu.. tak caya? tengok gambar bawah ni
Cuba cari mana Simba

 Ni Simba duk takut-takut lagi

 Ni geng penyelamat


Gambar misi menyelamatkan Toma xde sebab kebetulan panggil Shiro balik makan..sambil2 tu panggil nama Toma..rupanya Shiro bg hint Toma ada kat tanah sebelah (kiri) tp maklumla x paham bhs kucing huhuhu...panggil menyahut tp lain sgt suara..rupanya suara dia..nk kuar xnk  kuar suara Toma..
Gambar kat bawah ni keadaan Toma sekarang..still takut pantang dengar bunyi telinga mesti mcm radar..


Kelabu plak dia balik sendiri tadi..tengok2 dah menunggu kat dapur..

Nota:Alhamdulillah semuanya selamat

3 comments:

ery D cat berkata...

alhamdulillah mau kuar dia dr sana tu...anak2 ery skang pun mcm tu....ada benda jatuh sket semua terlompat2 kat bilik diorg mcm kn kejar hantu..pastu semua tinge ke belakang...aih..ntah kenapa...

Reena berkata...

Peminat kucing dia ni rupanya :)

NoRHaNa CorNER berkata...

Ery: mmg mujur ni kaki belakang toma n kuya rupanya luka...
Reena:welcome to my blog..tq sbb singgah

Catat Ulasan

CoMMent SiKiT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...