Halaman

Kawan-Kawan Blog MyCorNer..SELAMAT DATANG

Khamis, 8 Disember 2011

Kanvas

Duk fikir2 camner nak tutup dinding utk elakkan tempias hujan..maklumlah musim tengkujuh sian plak meow2 tu nanti..

Plastik ni daripada bekalan makanan diorg yg 10kg tu..biasanya plastik n guni memang simpan iyalah kot2 ade kegunaan nanti..
 kan betul ada kegunaan...untuk wat sebelah ni je 4 keping plastik digunakan ..dibuka n dijahit untuk lebarkan lagi..
 nampak tak gambar atas sekali plastik tu diikat ngn tali?..kalau punch hole saje plastik tu tanpa alas takut mudah koyak iyalah angin bertiup kencang x mustahil plastik ni boleh koyakkan kan?
 alas camni..letak eyelet
Tepi plastik tu dilipas sikit n baru ditebuk guna eyelet
nak guna eyelet kene ada plier khusus

dan eyeletnye..

makanya boleh kanvas tu dipasang di tepi sangkar...

3 comments:

meowwmania berkata...

macam mc gaber hehe...

Rosmawati Yusof berkata...

pandai mama dia, save bajet...

NoRHaNa CorNER berkata...

MM:hehehe...sini pyh nk dpt apa yg kita nak..tu kene pk apa yg kene wat
K.Kim:betul tu kak..

Catat Ulasan

CoMMent SiKiT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...