Halaman

Kawan-Kawan Blog MyCorNer..SELAMAT DATANG

Jumaat, 2 Disember 2011

Hari membasuh seisi rumah

Horayyyyyyyyy hari ni cuaca molek sangat2..walaupun x pns tp bila ada tiupan angin dlm keadaan redup best je kan...maka hari ni  diistiyharkan aktiviti membasuh segala barang2 meow2 ni....Seawal pkl 7 pagi lps diorg makan bersedia untuk mencuci..apa yg penting KERJASAMA...

Kain lapik diorg tido..

Alas2 yg diletakkan dalam rumah diorg pun angkut sekali basuh..tengok ade je tolong menyibuk tolong basuh xnak...

 cage2 leo n the gang turut di basuh n dijemur
 tengok umah diorg kosong tinggal bola je yang lain semua angkut ..siap dah sapu2 semua ni
 Tempat lepak kitorg hehehe..

 Shiro ni pun menyibuk jugak

 Lubang air ni terpaksa di tutup ngn kayu berat..

 Camni haaa..kalau kayu ringan mmg diorg blh alihkan n siap buka lagi penutup tu..

 dh nmpk sket cahaya matahari..harap2 bantal yg dibasuh cepat kering..

3 comments:

Naz berkata...

sibuk nk berjemur jugak

UniMeOw berkata...

hihi adaaaa je nak menompang..haihhh..:p

NoRHaNa CorNER berkata...

Naz&unimeow:diorg ni mmg

Catat Ulasan

CoMMent SiKiT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...