Halaman

Kawan-Kawan Blog MyCorNer..SELAMAT DATANG

Ahad, 24 April 2011

ToMA SaKit ApA Ni

Kebetulan ari ni aku tak p keje coz x sihat...Toma plak aku tgk x seaktif maner ari ni.yg aku perasan dia x berapa nk mkn...bila aku pgg dia..pgg kat perut, dia marah yg amat kat aku...nmpk gayanya kene hantar dia p klinik dulu la baru tuan dia p klinik ...

P klinik tetiba je badan dia panas & vet bgthu mmg ada dmm lps cek suhu dia....mintak vet tlg tengok kat perut kot2 bengkak ke apa xde plak dia marah sebaliknya dia takut adalah..sudahnye kene inject sket...ingat ok lah la....

Balik umah jd cam pagi tadi asyik marah2 bila org pgg dia...bila duk ngeow marah2 abis adik bradik & mak dia mai jenguk...


Tengok muka marah ni x bagi orang kacau dia time sakit

si Boncel je berani kacau,  pujuk adik dia....


Boncel memang prihatin

Kalau masih sakit mungkin malam ni kene p jumpa vet skali lagi.....

Toma janganlah sakit ...rindu nk main ngn Toma 

4 comments:

hud aikara berkata...

AKU DOAKAN TOMA CEPAT SIHAT..AMIN..

NoRHaNa CorNER berkata...

mekacih...Toma dh sht n kembali nakal

meowwmania berkata...

toma dah sembuh yer...alhamdulillah :)

NoRHaNa CorNER berkata...

Alhamdulillah

Catat Ulasan

CoMMent SiKiT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...