Halaman

Kawan-Kawan Blog MyCorNer..SELAMAT DATANG

Sabtu, 2 April 2011

Sape punyer kerja ni????



................Baru je kemas2 rumah........
^
^
^
^
^


LaLaLaLaLaLaLaLaLaLa
ni kemas2 balik paper n buku ye lah penangan anak2 bulus yg suka membaca tp tak suka simpan
^
^
^
^
^

tengok bersepah balik
^
^
^
^
^


 ...sape yg guna tak simpan balik ni????
^
^
^
^
^.
baik cakap..cakap...
^
^
^
^
^


oooo senyap ye x nak ngaku
^
^
^
^
^



xpe xpe tengok nanti..korang mesti tak dapat tahan nakal punyerlah
^
^
^
^
^


kan dah cakap korang mesti tak dapat tahan nakal punyerrrr



ooooooooo Toma ngn Belang
Toma ni dah sihat rupanya tu yang kembali nakal yea



takkan diorg tu je punyer keje.
^
^
^
^
^
mesti ada lagi ni





dah dapat tangkap ni si Shiro baca majalah mingguan wanita bawah meja.aiiiiii cari tips tackle awek ke Shiero..
^
^
Kecik2 lagi dah gatai
^
^
^


maner yang lain???
^
^
^
^
^


Tak cayalah tak nakal....tak kan tengok je....

0 comments:

Catat Ulasan

CoMMent SiKiT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...