Halaman

MyCorner Friends

Ahad, 27 Mac 2011

Jalan2 ke Klinik Veterinar

Bukan saja2 p berjalan ni... tp kene p rawatan susulan ..jatuh plak hari khamis (24 Mac 2011) nak tak nak turn aku plak la kene hantar diorg..diorg ni kene kurap n gatal2.. risau kalau makin merebak..


Mula2 aku kurung diorg ni dalam cage..tp bila tunggu vet tak sampai2 lagi aku pun buka cage tu biarkan diorg bergerak2 n main2..aku pun bosan  jgk tak tahu nak wat apa baik tengok gelagat diorg & snap gmbr..
Garang tak muka saya
Shiero ni duk membebel je dari mula2 masuk keta sampai ke Klinik Vet...


nape ni kuning


Kuning ni abis tempat jelajah..nasib baik dah tak drive kalau tak haru la aku bwk keta ngn pandangan ni...


Ini co-pilot si boncel duk jenguk-jenguk mesti pikir nape umah diorg dah nampak lain...


maner Assist Vet ni bosan la duk dlm keta ni

Akhirnya setelah sekian lama menunggu diorg ni selamat di cucuk antibiotik....meoowwwww

0 comments:

Catat Ulasan

CoMMent SiKiT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...