Halaman

Kawan-Kawan Blog MyCorNer..SELAMAT DATANG

Ahad, 6 Mac 2011

Dah meningkat dewasa ....



Sekejap je masa sedar tak sedar makin dewasa dah si kuning ni....bukan kucing je meningkat dewasa tuannyer pun meningkat gak umurnya (sj wat x igt plak ye)....
Ini pulak anak2 kuning 

Diorg ni dah nak masuk 6 bulan kira generasi pertama la ...tengok mase diorg kecik geramnyer .. ..sekarang dah menjadi remaja riang lagi terserlah kenakalannya. Tengok tu lepak ramai2 atas kereta tunggu ibu kucing balik nk bg diorg makan..(jgn x nmpk plak yg anak panah tu) Kalau nk tahu sape ibu kucing hehehehe.. ni la yg mengarang citer ni..



Generasi baru ni umur 4 bulan dah ...semakin nakal semakin riang
       Toma ohh toma geram tul..sekarang pantang ada kotak mesti duk dalam tu main2






Shiero yang gebu ...kacau kejap boleh.. konon2  nak serang hendap cicak ni...


Yang ni kuya yang ayu.....lepak2 atas kayu sambil menikmati angin sepoi2 bahasa..

Asyik duk ambik gambar anak ngan bapaknyer je..maner emaknyer..mak diorg x siap2 lagi ..nanti akan di upload

2 comments:

hud aikara berkata...

ALAHAI..TOMENYERRRR..

NoRHaNa CorNER berkata...

TQ ta...

Catat Ulasan

CoMMent SiKiT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...