Halaman

Kawan-Kawan Blog MyCorNer..SELAMAT DATANG

Isnin, 4 Februari 2013

diy scracthing pad

hehehe akhirnya berjalan jugak projek nk buat sendiri scracthing pad ni..sakit tgn gunting kotak2 ni..huhuhu tp x mengapa demi kucing2 ku tersayang ku usahakan juga

bahan
1-Gunting/pisau
2-Gam putih (non toxic ye)
3-sellotape
4-2 jenis kotak
i-kotak untuk di potong
ii-kotak sebagai frame
5-catnip

cari kotak yang dh x guna , pastu potong2..

 potongan kotak tu kene rendahkan sikit daripada kotak frame tu (lihat contoh gambar ketiga)

 ni la rupa catnip  


scracthing pad
 potongan  kotak yang siap di gam dan di susun , catnip pun dah siap ditaburkan


 cam ni rupanya bila dah siap


gambar sebelah kiri telah rasmi digunakan  manakala yang kanan baru je siap ...



Nota: sellotape tu kene lilitkan  luar keliling kotak frame utk perkemaskan lagi  scracthing pad..hehehe selamat mencuba

8 comments:

Iela Lullaby berkata...

wahhh nk bt jgk la nnti

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P berkata...

wah rajin nya.. bagus2. tp tulah nanti bersepah habuk tu yg malas nak sapu

meowwmania berkata...

rajin btol hehe...bagus bagus

Sharz berkata...

wah kreatif dan jimat!!! :)

NoRHaNa CorNER berkata...

@Iela Lullabybuat la, senang je tu

NoRHaNa CorNER berkata...

@Mrs.Yana @ K.Mmmg bersepah ..si kelabu abis di gigit2nya mmg ganaz

NoRHaNa CorNER berkata...

@meowwmaniahehehe, x rajin gak

NoRHaNa CorNER berkata...

@Sharzbetul..betul...betul

Catat Ulasan

CoMMent SiKiT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...