Halaman

Kawan-Kawan Blog MyCorNer..SELAMAT DATANG

Rabu, 5 September 2012

Cuci mata anak bulus

selama ni kalau nk cuci mata diorg ni biasanya tisu/kapas yang dibasahkan ngn air suam/biasa tp kene sental sikit sbb kdg2 kotoran dah mengeras..sekarang ni dah xde masalah sejak diperkenalkan satu produk oleh k.gee mmg senang sangat..xdelah smpi kucing pun marah2 kan hehehe


caranya mudah saja..ambik kapas dan tuang crystal eye ni di atas kapas ..xperlu tuang byk2 ok, sedikit amat memadai untuk mencuci mata diorang..lepas tu sapu secara lembut je kotoran blh tanggal

kuning jadi model mata hehehe sbb mata dia nmpk kotor sikit


ni lepas mata di cuci kotoran berhmpiran mata dah hilang...


barulah hensem 


3 comments:

nur anis berkata...

wahhh...tak pernah guna benda ni...boleh lah cuba nanti untuk anak kucing saya..:)

Sharz berkata...

kite tak pernah gune nie...juz guna tangan atau kain je..hihi.. =p

m4rilyn berkata...

baru nampak kat vet aritu. menarek

Catat Ulasan

CoMMent SiKiT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...