Halaman

Kawan-Kawan Blog MyCorNer..SELAMAT DATANG

Rabu, 9 Mei 2012

Chiko Jalan2 Ke Pantai



Saja2 p jenjalan ke pantai sambil2 tu ajak la si Chiko a.k.a koko..
cantik kan..ni pemandangan lebih kurang pkl 8am lebih..

jom tengok gelagat koko
pelik napa banyak sangat pasir

 ala2 penyiasat


Banyaknyer air


Sebenarnya ini gelagat kucing yang takut dengan environment yang tak biasa dgn dirinya






Nota: Apapapun mujur si koko x lari ke arah lain..kalau lari pun kat tuan dia je...fuhhhhh

4 comments:

meowwmania berkata...

penah gak bawak kucin kite g pantai tapi dorang teruja menggali pasir maklom laa tak penah jupe pasir bebanyak, jakon! :D

UniMeOw berkata...

bkn kucg uni je jakun tgk pntai...uni pon same2 jakun jugak!haha...xcted...!

NoRHaNa CorNER berkata...

@meowwmaniaMM kalau kat umah pasir tinggi bukit pun diorg x takut mmg akan ada kejar mengejar,gali menggali n membuang hehehe sbb environment ni diorg dh biasa..ni kat different environment dek krn takut x pk dh nk menggali ni hehehe

NoRHaNa CorNER berkata...

@UniMeOwsbb menenangkan fikiran bila tgk pemandangan pantai kn

Catat Ulasan

CoMMent SiKiT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...