Halaman

Kawan-Kawan Blog MyCorNer..SELAMAT DATANG

Sabtu, 12 Mei 2012

18SX

Pening kepala bila banyak sangat kucing jantan mai kacau kucing2 betina umah ni...sampai diorg ada yang takut kuar n ada x kuar rumah...siang malam duk meow2 panggil tp kucing2 umah ni langsung xnk layan

ni colour sebijik mcm kucing2 kat rumah


yang itam putih
yang itam keseluruhan
*ada seekor lagi tp yg ni liar sikit suka cari gaduh n ngorat kucing2 umah ni...gmbr dia xde huhuhu


kucing yg ketiga tu (itam keseluruhan) yang suka wat onar rasanya dh 6-7 hari jugak dah asyik mai sini je...abis semua betina dikejar..x dpt yg tu dikejar yg ni...sampaikan yang jantan pun nk dikejar jugak mentang2lah yg jantan kat umah ni dah kene neuter .dihambat2 pun x makan saman lari 2-3 langkah pastu mai balik..kitorg gelarkan dia "despredo"
..
 mula2 tengok sebijik cam puma iyalah sbb jinak...tapi bila tgk ada tergantung xknlah puma ada ermm faham2 jelah hehehe..
lagi satu mata puma mata hijau n kucing ni matanya kuning pekat gitu...

arrgggghhhhhhh tolong2 jangan ambik gambar saya
melarikan diri konon2 takut glamour masuk paper la tu..

Nota: yang paling xthn abis tempat dia pancut kat tiang umah, kat tangga kat alas kaki...apa punya kucing daaa..bukan apa risau kalau x perasan dipijak n masuk dlm umah ..x psl2 abis dalam rumah n luar rumah kene lap, mop, spray....nasib baik nemo yg duk hidu2 kalau x, abis dlm bilik la najis di bawak2...

6 comments:

nur anis berkata...

rumah saya pun selalu datang kucing jantan...geram je..

m4rilyn berkata...

musim 'kenduri kendara'

meowwmania berkata...

mancit2 tu cara dorang nak mengorat hehe..

NoRHaNa CorNER berkata...

@nur anisnak datang xpe tp xthn sesi memancut tu huhuhu

NoRHaNa CorNER berkata...

@m4rilynkenduri yg xde jemputan hehehe

NoRHaNa CorNER berkata...

@meowwmaniaitulah nk ngorat guna taktik lama ..bwklah ikan sekilo ke, kibbles ke best jugak

Catat Ulasan

CoMMent SiKiT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...