Halaman

Kawan-Kawan Blog MyCorNer..SELAMAT DATANG

Rabu, 25 April 2012

Kucing selsema

Apabila dijangkiti selsema kucing juga akan bersin hingus akan meleleh..selsema boleh berjangkit kepada haiwan lain jika tidak dirawat segera..

Dibawah adalah salah satu jenis ubat selsema (2 in 1)
BEXTON-Bronsyp


PENTING: hidung kucing yang basah/lembap adalah normal

Nota:  saya bukan veterinar tetapi hanya berkongsi melalui pengalaman

4 comments:

meowwmania berkata...

si Hacitam penah kena selsema yg teruk berminggu jugak lah nak baik

NoRHaNa CorNER berkata...

@meowwmaniaMM bwk p Vet ke camner?

Tanpa Nama berkata...

as'salam kat mana sy leh dapat kan ubat mcm ni?

NoRHaNa CorNER berkata...

@Tanpa Namaboleh beli di sini http://dearcatspethouse.blogspot.com/2011/12/bronsyp-syrup.html cuba contact dulu owner tu ada stok lagi tak

Catat Ulasan

CoMMent SiKiT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...