Halaman

Kawan-Kawan Blog MyCorNer..SELAMAT DATANG

Rabu, 8 Februari 2012

Mujur tak basuh kamu


Xde kejaan kamu ni Kuya..mujur tak termesin kamu sekali




Nota: maaf gambar kurang jelas...

4 comments:

hud aikara berkata...

hehehehe..dulu Leo pon suka masuk dlm mesin basuh. Tapi satu hari aku tak tau dia dalam tu, aku baling kain dalam mesin sebab nak spin (aku ni guna mesin utk spin je), tiba2 terdengar bunyi benda dalam mesin. rupa2nya leo terperanjat kain basah jatuh atas badannya..hahaha...

*Vivilicious* berkata...

alahai..that why sentiasa ttp mesin basuh..tp kdg2 sngja letak merka kt dalam..then gelak2 tgk muka cuak..heheh

NoRHaNa CorNER berkata...

@hud aikaraada citer jugak hehehe..ita mmg kejut la si leo kalau di balingnya kain basah, mesti leo tgh tido tu

NoRHaNa CorNER berkata...

@*Vivilicious*mgkin my mum x igt nk tutup mesin ni..biasa diorg suka tido atas mesin kali ni x tertutup, tu terus masuk ke dalam hehehe

Catat Ulasan

CoMMent SiKiT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...