Halaman

Kawan-Kawan Blog MyCorNer..SELAMAT DATANG

Ahad, 29 Januari 2012

Rekreasi bersama keluarga


Hari tu tergerak nak bawak diorang p jalan2 ke pantai.....yg paling lucu diorang cam takut2, ada yang p kat kucing terbiar situ sbb iras2 mak diorang si puma & orang2 yg bersiar2 situ pun nampak cam pelik je kitorang bwk anak2 bulus p pantai...ala bkn orang je nk p jalan..diorg pun nk jugak

ms ni si Mika masih ada (rindu plak kat dia)..
 Kuya nengok apa tu..Toma siap duk atas riba takut ...
 My sis pun kene monitor budak2 tecit ni
 Pelik je tempat ni
(gambar saya terpaksa DELETE-maaf ye)
 Kesian my mum..si Kuya ni gara2 takut dia panjat belakang my mum..menjerit la sbb siap ngn kuku..
Tak nak berenggang..tgk yg belakang ni main panjat2 mujur pakai seluar jeans kalau tak mmg menjerit la jugak hehehe

Ingat mak budak ni, sekali bukan daaaa





Nota: dah lama x bawak diorg p jalan2..sejak dah besar2 ni diorg suka jalan2 sendiri..xnk ikut mak bapak diorg dah..huhuhu sensitip x pasal2 plak




4 comments:

GtHans berkata...

sonoknya..;)

meowwmania berkata...

bestnyaaaa.....

teringin gak nak bawak jejebon jenjalan kat pantai mesti dorang jakon sbb banyak pasir hehe

NoRHaNa CorNER berkata...

@GtHans mmg seronok..nnti akak try bwk la diorg

NoRHaNa CorNER berkata...

@meowwmania cubalah bawak...mesti diorg pelik nape byk sgt pasir hehehe

Catat Ulasan

CoMMent SiKiT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...