Halaman

Kawan-Kawan Blog MyCorNer..SELAMAT DATANG

Ahad, 18 Disember 2011

Ini hasil tangkapan lumayan

Bior gambar ceritakan semuanya...




















Nota: udah2 lah junior lepaskan je tupai tu...duk gigit pastu lambung2 kesian dia

5 comments:

Naz berkata...

last gane..tupai tu survive tak?

UniMeOw berkata...

hmm same la ngn kucg kat umah..sebokkkk je tayang tikus kat kte..

padahal tikus 2 dah arwah lama dah..haihhh

last2,,dy tgal dpn pintu umh,,,tuan dy jugak la yg kena buang....eeee

Rosmawati Yusof berkata...

Diorang bukan nak makan, sajer nak buat main2 jer...

meowwmania berkata...

kesian tupai tu kan...

tp tulah sepandai-pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah juga huhuu

NoRHaNa CorNER berkata...

Naz: akhirnya saya lepaskan tupai tu..skali dia lari laju giler hehehe
Unimeow:tikus? kalau sy bertempikla.geli tu.kat umah ni mcm2 wat naik..mmg diorg suka menunjuk2..yg tgkp tupai ni pun sy ternampak sbb nk kurung Junior dlm rumah diorg tp dia p blakang
K.Kim:kadang2 wat main ..ade jgk yg makan
MM:peribahasa yg masih relevan cuma nk tmbh akhirnya dilepaskan pergi hehehe

Catat Ulasan

CoMMent SiKiT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...