Halaman

Kawan-Kawan Blog MyCorNer..SELAMAT DATANG

Selasa, 8 November 2011

Hampir Siap..Kata Owner Yg P Site Visit




Dalam proses & hampir siap

Ni kena letak batu blok ni..pastu simenkan kata salah sorang ownernya

Nak balik pejabat plak kata Onceyy

Mailah makan dulu ..pastu wat umah kitorang comey2 gitu

Akur perintah Onceyy

Junior pun wat site visit

Tempat kitorg lepak  kukuh nnti boleh berguling2

Simenkan lantai


Ni pandangan belakang

ni plak pandangan depan

 nanti dah siap kene masukkan kabel letrik n meter air...pastu mintak sijil layak menduduki plak...sekian ulasan dari saya Toma aka Omma



Nota: xleh letak kabel letkrik dalam tu nnti korang gigit2 kene karen plak...meter air??xyah lah korang nk kene mandi pun abis lari lintang pukang...apa2pun nnti boleh lepak tempat korang plak...


5 comments:

Rosmawati Yusof berkata...

amboi.. memerintah ajer si Toma ni, yer...

DC berkata...

woahhh! tita pun tak tabar nak duduk titu laaa!

ery D cat berkata...

wahhh kalau mcm tu ery d cat ngn memet leh la lepak2 santai..smbil bukak setin tuna sapu ngn roti hehehe :P

NoRHaNa CorNER berkata...

akak Kim:Toma tu mmg hehehe
akak Gee:meh2 join guling2
Ery:jom bwk memet skali..tp x cukup tuna setin sbb diorg nk jugak hehehe

iChI's Stories berkata...

wahhh.. bestnye banglo mereka... suka la tgk :) anyway, thanks singgah blog kami.. nnt jenguk lg ya :P

Catat Ulasan

CoMMent SiKiT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...