Halaman

MyCorner Friends

Ahad, 7 Ogos 2011

RiaDah Sebelum BerBuka PuaSa


 Leo &the gang: nak berbuka lambat lagi..apa kita nak buat ye....bosan betul
 Oncey: apa kata kita main jongkang jongkit...

 Leo &the gang: macam best je..nak..nak main jongkang jongkit ....
 ermmmm mana nak cari kayu nak wat jongkat jongkit ni..pastu nk wat camner??

 Oncey: itu bisa di atur donggggg..yg penting p cari kayu dulu

Semua: ayuh kita mulakan

operasi mencari kayu untuk permainan jongkang jongkit diorang bermula


cari punyer cari jumpalah kayu tu..

Oncey: kita letak kayu camni atas batu banyak2 tu..



letak kayu atas batu jarak ngn tanah camni.. sama tinggi ngn leo




Oncey : nk test kayu ni selamat tak nak wat main n dpt tampung keberatan korang semua tak




taraaaaaaaaaaaaaa

bijak rrrr  Oncey seme boleh duduk tu


boleh landing2 lagi


waahhh bestnyer sampai terlena..


eehhhhh  jangan tinggi ngat Nemo gayat....


yelah tu Nemo


puma pun test jugak...memang bestlah main mende ni..esok nak main lagilah...

5 comments:

GtHans berkata...

amboi bestnya main jonkang-jongkit..:))

hud aikara berkata...

nak main sama!!! hehehehe

meowwmania berkata...

amboii sonoknya men jongkang jongkit yer hehe...

DearCats berkata...

mcm tak caya je mrk boleh duduk berderet mcm tu eh?.. hehe. mcm2 aksi kucing ni..

NoRHaNa CorNER berkata...

GThans:mmg best cuma tuan dia xleh naik kang x psl2 patah kayu tu
Hud aikara:kuya ngn leo blh naik
MM:sy ckp on behalf diorg- aunty mmg best blh ajak citam n the gang skali
Dearcats:itulah mcm2 gelagat diorg tnjukkan kat kita
Nota: dlm ni ada jugak mika, sedey bila teringatkan dia

Catat Ulasan

CoMMent SiKiT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...