Halaman

Kawan-Kawan Blog MyCorNer..SELAMAT DATANG

Ahad, 17 Julai 2011

PaSu BunGa

Simba:
KuTanam pokok bunga
bunga mawar namanya
kusiram dan kujaga
laaa..laaa..laaaa

elehhhh banyak lah tanam pokok bunga...bkn tanam kalu duk camtu makin mati pokok tu adalah......

Simba:alaaa saje je nyanyi nk duk lepak dlm ni sementara muat hehehe


Simba: Chiko pun sama jugak


Chiko: chiko x mcm cimba, kite main dlm pasu plastik je ada tnh tp pokok xde pun

kata si Toma: dulu Omma pun muat jugak


nnti bila dh besar jadi cam pak sedara kitorg dah tak muat nak duk dlm pasu...tu yg nak main puas2

4 comments:

meowwmania berkata...

ehehehehe....budak-budak kat rumah ni pon suka main dlm pasu bunga silap-silap poo pee pon kat dalam tu huhuu

NoRHaNa CorNER berkata...

MM:hehehe...itulah suka suki diorg je kn..pasu panjang kat sini dh jadi jamban diorg dah...

abglan berkata...

Untung lee... baja free

NoRHaNa CorNER berkata...

a.lan:huhuhu mujur pokok dlm pasu tu jenis puding thn lasak..kalau tnm sayur dah mati dah sbb bj terlebey power

Catat Ulasan

CoMMent SiKiT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...