Halaman

Kawan-Kawan Blog MyCorNer..SELAMAT DATANG

Sabtu, 18 Jun 2011

TeriMa KasiH

Tiada kata dapat digambar bila Kuya semakin sihat..terima kasih sangat2 kpd rakan2 yg memberi cadangan dan tidak ketinggalan yg turut mendoakan Kuya...

Gambar ni baru je di snap(18 Jun 2011)..sambil2 saya nengok TV dia pn join skali duk lepak kat sini...

dah lama tak jadi model 



ambik gambar saya dekat sket


 amboi landing baik punyeeerrr




 betul2 landing n lena bila semakin sihat


ms ni nak ambik gambar senang sket coz dia tak agresif sgt
 yg ni sebelah kiri..belum baik sepenuhnya

sebelah kanan dah semakin baik x merah2 lagi dah


 ni bwh hidung nmpk merah bekas luka..so far kat sini dah baik

lidah kuya masih nmpk merah gelap tp xleh snap coz kesian nk paksa dia buka mulut...dh lah time bg antibiotik dh kene paksa huhuhu 

nanti saya boleh p jalan2 n dah tak kene kurung lagi...


2 comments:

meowwmania berkata...

syukur alhamdulillah Kuya dah sembuh :)

NoRHaNa CorNER berkata...

Kuya:Syukur Alhamdulillah,terima kasih aunty meow kerna doakan saya

Catat Ulasan

CoMMent SiKiT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...