Halaman

Kawan-Kawan Blog MyCorNer..SELAMAT DATANG

Ahad, 5 Jun 2011

NaKal si ToMa ni




nyum..nyum..nyummmm..nampak satay ayammm


 nape satay ni pelik je rupanya...rasa ayam pun xde

dah la panjang je lidinyer..ni mende apa plak itam ni, keras plak tu

malas layan ..susah sgt nk makan satay ayam baik p dapur..
eehhhhh laju plak gelongsor..mujur x calar keta huhuhu

alamak guane nk loncat ni...lama x training lompat jauh ...

lepas ke idak nak lompat ni


fuhhhh...mujur lepas, kalu dak malu je jatuh


3 comments:

ery D cat berkata...

hahahaha bebaik calar kete tuan babab ti hihihi...

meowwmania berkata...

ahahaha...sama ngan dak dak jebon kita suka benor main atas kete abih bercalar-balar semua huhuu...

NoRHaNa CorNER berkata...

bab bercalar tu dh byk kali kene dah huhuhu..blh di poolishkan so far blh ilangkn calar...si Toma je ni yg suka main arial keta..yg lain plak suka lepak2..

Catat Ulasan

CoMMent SiKiT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...