Halaman

Kawan-Kawan Blog MyCorNer..SELAMAT DATANG

Selasa, 17 Mei 2011

MaNer KaMu

Ibu: KuNing...............oooooo KuNing.....maner kamu ............

Kuning: sini.....

Ibu: maner? dok nmpk pun...


Kuning: atas bumbung ni.....


Ibu: tak nampak laaaaaa
Kuning: kene panjat tingkap la ibu, br nampak orang kat sini





Ibu: kene panjat tingkap plak ..dah wat apa atas bumbung tu....
Kuning: orang nak rilek2 sambil berjemur, dapat jgk vitamin D ni  



Ibu: Vitamin D pekebendenya Kuninggggg, tengah hari buta ni kang demam plak
Kuning: ehhhhh ye ke? saloh la plok patut r silau n panas terik je


Ibu: dah..dah ..mai turun....
Kuning: alaaaaaaa orang tak puas lagi ni


Ibu: xder..xder mai turun
Kuning: alaaaaaaaa boleh laaaaa


Ibu: degil betul..p lepak kat teduh sket, t/hari pns terik sgt ni kang x psl2 demam, pastu marah2 plak kene paksa makan ubat
Kuning: ok, nanti dah puas orang turun, nk tido2 atas ni cam best je angin sepoi2 bahasa tapi ibu jgn tutup tingkap plak susah plak kuning nk turun..
Ibu: macam2 hal kamu ni...kalau  tingkap dah tutup panggil je lah ...nanti adelah orang yg buka kan tingkap tu..
Kuning: ok, tq ibu





4 comments:

meowwmania berkata...

hehe...extreme sggh tempat lepak si Kuning :D

NoRHaNa CorNER berkata...

skrg dh jadi habit..kalau tigkap tak buka dia tggu smpi buka utk panjat..sama jgk kalau time nk turun...dahlah besar main loncat2 cm kene lggar garuda je hahaha... ntah apa yg dikejar...

ery D cat berkata...

hahaha kuning2...mmg noty...hihihi...mcm2 hal la...tgi sgh tmpat lepaknyer

NoRHaNa CorNER berkata...

mmg noty kalau berleter kat dia mula la wat lenggok ngada2

Catat Ulasan

CoMMent SiKiT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...