Halaman

Kawan-Kawan Blog MyCorNer..SELAMAT DATANG

Khamis, 12 Mei 2011

IniLah KeluarGa KuCing DaLam Famili KaMi


SuKe nengok gelagat diorg2 ni..............

Semoga kami sekeluarga dapat membela sebaik yang mungkin mereka berlima belas.....

11 comments:

ery D cat berkata...

salam...
wah~~~byknyerrsss kucen smpai berbelas2...seronot tgk..tp ery terhad nak bela..jrn tmpat tgl..ske jalan2 meow kat blog pencinta2 kucen nih...salam kenal..

NoRHaNa CorNER berkata...

wslm.salam perkenalan..mmg seronok bela kucing..tak kira brp byk pun kita bela janji jg kebajikan dia...jelous nengok si memet & che mot segak & cute jeee..

ery D cat berkata...

hihihi chemot ngn memet pun comot jugak tu...ucuk je lebih..hahaha..

NoRHaNa CorNER berkata...

hehehe..kucing ery yg lain pun comey2..ery bg mkn apa...

ery D cat berkata...

yg len2 tu anak2 si chemot dan memet ..1st dulu chemot gugur..mude sgt..ni kira 2nd yg mnjadi, semua tu mam SMART HEART...dan mam makanan lam tin pun smart heart gak tp perisa seafood.hehe...yg pnting kn layan depa2 tu mcm anak sndiri..

GtHans berkata...

wah meriahnya..:))

cucu umie berkata...

wow, kucing-kucing nie pon ad salah silah dan ad 3ketrunan dah..hehe pakcik ayie suke bela kucing..tpy kucing parsi lh..

hud aikara berkata...

hehehehe...kemain ada carta...cute-cute pulak tu...:)

meowwmania berkata...

amin...kita doakan yerk :)

hud aikara berkata...

...baru aku perasan ada gak nama 'kuya' ngan 'leo'..hehehehe

NoRHaNa CorNER berkata...

yelah sama ngn kucing ko hehehe

Catat Ulasan

CoMMent SiKiT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...