Halaman

Kawan-Kawan Blog MyCorNer..SELAMAT DATANG

Selasa, 31 Mei 2011

Baby Chiko DeMaM



Nak dijadikan citer balik keje td, si baby Chiko pasif je x active spt biasa rupa2nya demam yg dikira panas jgk la..


cian diyer....
adik beradik2 dia yg lain pun panas jgk badan tp active nyer melampau2 terloncat sana terloncat sini..



nengok ni x duk diam

ni tengok ni siap wat persembahan akrobatik dalam sangkar




 aku dinasihatkan utk syringe air nyiur dlm sukatan yg sikit kat diorg. So maner2 yg aku nmpk kurang sihat, badan panas cam demam.. semua dh disyringekan ngn air nyiur...








3 comments:

meowwmania berkata...

macamana dgn Baby Chiko, dah baik demam?

NoRHaNa CorNER berkata...

dah baik dh..

m4rilyn berkata...

alhamdulillah :)

Catat Ulasan

CoMMent SiKiT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...