Halaman

Kawan-Kawan Blog MyCorNer..SELAMAT DATANG

Rabu, 23 Mei 2012

Renji nakal

Al kisah si kitten yang nakal...namanya ORENJI ..di panggil Renji ..senang2 panggil N.G lagi pendek..itupun my adik lg suka panggil kido, my mum plak panggil Oreki ..my bro x kisah ..maii kita tgk kenakalan tahap gaban kitten ni..

sesi mengacau ketika diri ku menggunakan laptop huhuhu






Nota: peveret suka menggigit sape2 saje yg melintasinya


8 comments:

m4rilyn berkata...

comel la budak nakal ni

nur anis berkata...

ee..geram tengok.,..macam nak cubit-cubit je...hihi

meowwmania berkata...

amat terserlah kenakalannya :D

cacamarba berkata...

haha...muka pn dh mmg nmpk nakal.nk tanya,kucing sy sakit mulut,vets kate ade ulcer.bg ubt,x baik,bwk pegi vets lain,x baik jgk,pegi vets lg,x baik jgk..ada pengalaman x ke ubt kampung ke?hehe...

NoRHaNa CorNER berkata...

@m4rilynkaannnnnn

NoRHaNa CorNER berkata...

@nur aniscubit je tp belum tentu dpt cubit sbb dia lg tgkas utk menggigit hehehe

NoRHaNa CorNER berkata...

@meowwmaniamemang...dia siap buli yg besar2 tau

NoRHaNa CorNER berkata...

@cacamarbahehehe mmg pun...kesian plak kene ulser jgn dibiarkan nnti dia cuba nk lukakan diri mcm kuya pnh kene dlu..Vet advice camner? kalau ms kuya kene dlu sy guna oral aids yg cecair tu cuba cari di farmasi/klinik, titikkan 2kali shari kat ulser (1 or 2 titik dh ok)...n satu lg syringekan jelly gamat (anybrand luxor,hpa) 3kali shari...apapun cuba dptkn nasihat veterinar dlu ye

Catat Ulasan

CoMMent SiKiT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...