Halaman

Kawan-Kawan Blog MyCorNer..SELAMAT DATANG

Sabtu, 14 April 2012

Makeover kitten



Taxdelah touch up ngn make up cuma bersih2 kan mata, telinga, montot..ubat cacing pun dh bg (ni ms comot)....Tengok kitten ni nakal je...tp still x berapa serasi dgn kucing2 umah ni xpelah mungkin ambil masa...apapun sekali sekala kene lepaskan dia main2 kat luar..kalau x lepas akan kedengaran lagu2 karaoke yg x pernah di dgr di corong2 radio...



nak terkam

ada apa kat kerusi ni?

ooohh ada tali

tangkap jangan x tangkap

tomeiii 



Nota:  ermm mungkin org igt ini anak kucing2 saya yg kebanyakkannya colour oren ..walhal diorg xth semua2 kat umah ni dah kene sunat...whateverla...yg penting kitten tu dh blh terima tinggal kat sini

8 comments:

m4rilyn berkata...

suka munyik angsa,tingat zaman skolah dlu

NoRHaNa CorNER berkata...

umah sebelah ada bela angsa n itik.....

GtHans berkata...

bleh geng ngan Ebin ni..ehehe

meowwmania berkata...

org tgk rmh kite byk kucing apalg ambil kesempatan lah...kat sini pon sama sabo jelah

UniMeOw berkata...

yg ni nama pe?

NoRHaNa CorNER berkata...

@GtHansblh jadi satu geng ni

NoRHaNa CorNER berkata...

@meowwmaniaitulah mm...xkn nk biarkan sian dia...

NoRHaNa CorNER berkata...

@UniMeOwnama dah ada ORENJI or RENJI tp cm x lekat la plak pggil nama ni

Catat Ulasan

CoMMent SiKiT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...